مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 08:552016-03-08ورزشي

فردین معصومی: کشتی گیله مردی قانونمند می شود


رییس انجمن کشتی گیله مردی کشور گفت: برای اینکه بتوانیم کشتی گیله مردی را درسطح کشور و عرصه های بین المللی شناسنامه دار کنیم نیازمند تدوین قانون و اساسنامه اجرایی هستیم.

- فردین معصومی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، با اشاره به اینکه پذیرفتن مسئولیت کشتی گیله مردی وظیفه سنگینی بر گردنم نهاده است، اظهار کرد: من با حضور در رقابت های جذاب این رشته ورزشی که از اقبال بسیار گسترده ای در بین مردم برخوردار است تجربیات ارزنده ای را کسب کردم و در ادامه توانستم در یک روند اصولی تا قهرمانی کشتی آزاد جهان نیز پیش بروم.

وی با بیان اینکه هدف از پذیرش مسئولیت سنگین انجمن کشتی گیله مردی کشور تدوین قانون و اساسنامه برای این رشته ورزشی و ثبت جهانی آن خواهد بود، افزود: تلاش خواهیم کرد تا با همراهی و همفکری کمیته های مختلف انجمن و نیز مساعدت مسئولان ارشد اجرایی کشور و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی اولین گود و استادیوم کشتی گیله مردی را در استان گیلان تاسیس کنیم.

معصومی ساماندهی مسابقات کشتی گیله مردی استان های شمالی و در ادامه در سطح کشور را به فرایند شکل دهی کمیته های فنی مرتبط دانست و تصریح کرد: با تدوین اساسنامه و مدیریت بر نحوه برگزاری مسابقات، ضمن اینکه از تداخل رقابت ها جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردین معصومی: کشتی گیله مردی قانونمند می شود

فردین معصومی: کشتی گیله مردی قانونمند می شود